کد تخفیف های جدید را در موکوپن ببینید

هر روز با جدیدترین کد تخفیف های فروشگاه های اینترنتی

کد تخفیف های جدید را در موکوپن ببینید

هر روز با جدیدترین کد تخفیف های فروشگاه های اینترنتی

چگونه محصولات خود را در دیجی کالا بفروشیم؟

گام به گام تا فروشندگی در دیجی کالا
همان‌طور که اطلاع دارید، در فروشگاه‌های اینترنتی فروشنده و جنس به‌صورت فیزیکی حضور ندارند. فروشندگی در دیجی کالا قوانین خاص خود را دارد، شما باید هرآنچه که نیاز است کاربر در مورد کالا بداند را به وی ارائه دهید. این اطلاعات شامل رنگ محصول، جنس و سایز آن می‌شود. هر فروشنده یک پنل کاربری دارد که اطلاعات مربوط به کالا را در آن وارد می‌کند. فروشنده باید هرآنچه که لازم است را در پنل قرار دهد. شما به‌خوبی می‌توانید از طریق پنلی که به فروشگاه شما تعلق دارد، به فروش کالاهای خود بپردازید و همه چیز را مدیریت کنید. در بخش بعدی مراحل ثبت‌نام را به طور کامل برای شما توضیح می‌دهیم.
  





 


چگونه محصولات خود را در دیجی کالا بفروشیم؟

برای ثبت‌نام در دیجی کالا باید چند مرحله را طی کنید. انجام این مراحل به شرح زیر است:



هر فروشنده‌ای که قصد دارد در دیجی کالا اجناس خود را بفروشد، باید ابتدا ثبت‌نام کند و منتظر باشد تا دیجی کالا صلاحیت او را تأیید کند

در هنگام ثبت‌نام شما یک پیغام پاپ‌آپ را مشاهده می‌کنید. با تأیید کردن این پیغام بین شما و دیجی کالا یک قرارداد امضا می‌شود

پس از اینکه صلاحیت شما توسط دیجی کالا مورد تأیید قرار گرفت، باید به آدرس seller.digikala.com مراجعه کنید

اکنون برای انجام مراحل آخر فروشندگی در دیجی کالا و دسترسی به پنل کاربری، رمز عبور و نام کاربری خود را وارد می‌کنید

البته باید توجه داشته باشید که حتماً باید در یکی از کلاس‌های حضوری یا غیرحضوری مرکز فروشندگان شرکت نمایید.

امکان شرکت در کلاس‌های آموزشی برای فروشندگان در گام نهایی ثبت‌نام وجود دارد

چنانچه هنگام انجام مراحل ثبت‌نام گزینه بعداً شرکت می‌کنم را بزنید، باید به صفحه داشبورد پنل خود مراجعه کنید

در گام بعدی روی گزینه وضعیت آموزش کلیک می‌کنید تا ثبت‌نام شما برای شرکت در جلسات آموزشی فعال شود

درج محصول در سایت



درج محصول در سایت

در گام بعدی شما باید برای محصول نام انتخاب کرده و تصویر مربوط به آن را آپلود کنید. شما برای ثبت کردن کالا در سایت می‌توانید از دو روش اقدام کنید. اگر می‌خواهید این مرحله را راحت و سریع پشت سر بگذارید، می‌توانید به خدمات کارخانه محتوا مراجعه کنید. با مراجعه به کارخانه محتوا می‌توانید از نقد و بررسی کالاها، عکاسی و کلیه سرویس‌های آن استفاده کنید.



افراد می‌توانند از طریق پنلی که در فروشگاه دارند، محصول خود را درج نمایند. چنانچه پیش‌ازاین نام برند شما در سیستم دیجی کالا ثبت نشده باشد، باید یک فرم پرکنید، همچنین درخواست ثبت برند را کامل نمایید. برای فروشندگی در دیجی کالا در اغلب موارد نیاز است برای کالا شرح بنویسید. این توضیحات باید در مورد ماهیت کالا ویژگی‌ها و کاربردهای آن باشد. هر کاربر برای خرید کالا به اطلاعات کامل آن نیاز دارد.



 



کارخانه دیجی کالا چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

قیمت‌گذاری کالاها در پنل دیجی کالا انجام می‌شود. چنانچه پس از ثبت‌نام، برند شما در دیجی کالا ثبت نشده باشد، باید برای ثبت برند فرم تکمیل کنید. دیجی کالا برای آپلود کردن عکس‌ها در سایت خود قوانین منحصربه‌فردی دارد که فروشندگان باید حتماً آن را رعایت کنند. این قوانین به این منظور ایجاد شده است تا تصویر کالاهای مختلف به‌صورت یکپارچه باشد. بدین ترتیب سایت نیز ظاهر زیبا و منظمی پیدا می‌کند.



برای این که عکس‌هایی که آپلود می‌کنید از استانداردهای لازم برخوردار باشد، می‌توانید از فیلم‌های آموزشی برای ویرایش عکس‌های خود استفاده کنید. کالا باید از بک‌گراند جدا باشد. پس از این که پروسه ایجاد محصول را به طور کامل در دیجی کالا انجام دادید، باید مدتی منتظر بمانید تا کارشناسان دیجی کالا محصول را برای انتشار در سایت تأیید کنند.



البته در این مرحله کلیه مشخصات کالا و عکس‌های مربوط به آن را باید بارگذاری کرده باشید. بدین ترتیب مراحل فروشندگی در دیجی کالا به‌خوبی انجام می‌شود. بعدازاین که کارشناس محصول شما را تایید کرد، می‌توانید آن را قیمت‌گذاری کنید. اگر محتوایی که برای محصول خود نوشتید از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار نباشد، کارشناسان موارد را به شما تذکر می‌دهند تا آن‌ها را ویرایش کنید.