کد تخفیف های جدید را در موکوپن ببینید

هر روز با جدیدترین کد تخفیف های فروشگاه های اینترنتی

کد تخفیف های جدید را در موکوپن ببینید

هر روز با جدیدترین کد تخفیف های فروشگاه های اینترنتی

بهترین لپ تاپ‌ های سال ۲۰۱۹

به مطلب بهترین لپ تاپ‌های سال ۲۰۱۹ خوش آمدید. در این لیست شما بهترین لپ تاپ‌های سال ۲۰۱۹ را با طیف وسیعی از بودجه‌ها خواهید یافت. از لپ تاپ‌های قدرتمند گیمینگ و اولترابوک‌های لاغر گرفته تا لپ تاپ‌ها و کروم‌بوک‌هایی با بودجه منطقی برای شما پیشنهاداتی داریم. تمام لپ تاپ‌های این لیست توسط ما تست شده است و فقط آن‌هایی که ما را تحت تاثیر قرار دادند به این لیست راه پیدا کردند. این مطلب با اضافه شدن لپ تاپ‌های جدید بروزرسانی خواهد شد. اگر ببینیم که ارزش اضافه شدن به این لیست را دارند، حتما آن را لحاظ خواهیم کرد.
  

حالا که زمان بازگشت به مدرسه فرا رسیده، دانش آموزان و دانشجویان نیز به دنبال لپ تاپ‌های مناسب خود هستند که برای آن‌ها نیز مواردی را قرار داده‌ایم.
لپ تاپ ۱۳ اینچی دل مدل XPS 13 9370 – X

نکات مثبت:

  • وبکم قرار گرفته در مرکز لپ تاپ
  • عمر باطری بهتر از همیشه است
  • یک صفحه نمایش انتخابی ۴K

نکات منفی:

  • بروزرسانی سال ۲۰۱۹ برای آن چندان عظیم نبوده است
  • قیمت گران

لپ تاپ Dell XPS 13 به یکی از موارد همیشگی ما برای بهترین لپ تاپ در هر سال قرار دارد و مدل ۲۰۱۹ آن نیز از این قائده مستثنی نیست. هر چیزی که دوست داریم از یک لپ تاپ ۱۳ اینچی Dell را ببینیم در اختیار دارد. از طراحی جذاب و وزن سبک آن گرفته تا اجزای آن که قدرت بسیاری به آن بخشیده‌اند. لپ تاپ Dell XPS 13 از نسل هشتم Core i5 با پردازنده i7 بهره می‌برد. صفحه نمایش Infinity Edge آن نیز باعث می‌شود تا Dell XPS 13 همچنان به پرطرفدار ترین لپ تاپ ویندوزی تبدیل شود.

لپ تاپ Huawei MateBook 13

نکات مثبت:

  • عملکرد فوق‌العاده
  • گرافیک انویدیا
  • ارزش خرید بالا

نکات منفی:

  • رم ۸ گیگابایتی
  • خبری از Thunderbolt 3 نیست

هوآوی دوباره درخشیده است. آخرین لپ تاپ آن‌ها یکی از انتخاب‌های ما در بهترین لپ تاپ‌های سال ۲۰۱۹ است. مانند سال گذشته و لپ تاپ Huawei Matebook X Pro، لپ تاپ MateBook 13 نیز با یکی از آخرین سخت‌افزار های قدرتمند عرضه شده است که شامل کارت گرافیک Nvidia MX150 و یک طراحی سبک است که معمولا عادت داریم آن را در لپ تاپ‌های گران‌تر ببینیم. موردی که MateBook 13 را با ارزش جلوه می‌دهد، قیمت خرید پایین آن است. در مقایسه با اولترابوک‌های رقیب مانند XPS 13 که به آن در بالا اشاره کردیم، از قیمت بسیار مناسب‌تری برخوردار است. شاید کمی در قابلیت‌ها مواردی را از دست بدهید اما در عوض با قیمت بهتری آن را خریداری خواهید کرد. با وجود تمام این‌ها، بهترین لپ تاپ برای ارزش خرید خود MateBook 13 است. اگر به دنبال قابلیت‌های بیش تر چون پورت‌های سریع Thunderbolt 3 و نمایشگر ۴K هستید، Dell XPS 13 یا Macbook Pro انتخاب‌های بهتری خواهند بود.

اخیرا دولت آمریکا هوآوی را در لیست سیاه خود قرار داده است که ترس‌هایی را بر پشتیبانی مایکروسافت یا اینتل از لپ تاپ‌های هوآوی به وجود آورده است. خبر خوب این است که مایکروسافت و اینتل هر دو اعلام کرده‌اند که به پشتیبانی از لپ تاپ‌های هوآوی ادامه خواهند داد که این خبر بدین معناست که همچنان می‌توانید از بروزرسانی‌های ویندوز ۱۰ استفاده کنید. این اخبار باعث شده تا قیمت لپ تاپ‌های هوآوی نیز افت کند که می‌توانید آن را با قیمت خیلی بهتری نیز تهیه کنید.

لپ تاپ ۱۳ اینچی اچ پی مدل Spectre x360

نکات مثبت:

  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • قدرتمند و نازک

نکات منفی:

  • قیمت گران

لپ تاپ‌های HP Spectre که در دسته اولترابوک‌ها و لپ تاپ‌های دو در یک قرار می‌گیرند، همیشه به عنوان مواردی فوق‌العاده و جذاب در نظر گرفته می‌شوند. حالا مدل ۲۰۱۹ لپ تاپ Spectre x360 آن را یک مرحله به پیش برده است. این یکی از زیباترین لپ تاپ‌های حاضر در بازار است که با ظاهر براق خود، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. با پردازنده قدرتمند Intel Whiskey و عمر باطری بالا، یکی از بهترین لپ تاپ‌های بازار پیش روی شما خواهد بود. تبدیل شدن آن به یک تبلت ویندوزی نیز از قابلیت‌های فوق‌العاده آن است.

موارد سفارشی سازی وسیعی نیز وجود دارند. می‌توانید به راحتی بر اساس نیازهای خود آن را تنظیم کنید. مدل ۲۰۱۹ آن موارد بهبود چندانی نداشته است. با این حال Dell XPS 13 نیاز چندانی به پیشرفت نیز نداشته است. وبکم قرار گرفته در مرکز بالای صفحه نمایش، موردی است که بسیاری از مشتریان آن را درخواست کرده بودند. در این مدل از عمر باطری بیش‌تری نیز برخوردار خواهید بود.